Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

1.25.2012

Comme promis! ;) // As promised! ;)

Et voilà ce que je faisais habillée bizarrement dans les rues de Paris: on tournait une scène pour le court-métrage pour le concours des proverbes!!
Je ne vous dis pas la tête des gens.... ni le froid qu'il faisait avec ma tenue!
Nous avons tourné à Jussieu, et nous avons recruté sur place des étudiants pour faire de la figuration, ils ont été trop sympa! Et Jenny était très contente de faire chef de file figuration!
Ça a été trop drôle!!
*********************************************************************************
And here what I was doing dressed up weirdly in the streets of Paris: we were shooting a scene for our short-film for the proverbs' competition!!
Imagine the faces of the people nearby.... and how cold I was in my outfit!
We shot at Jussieu, and we hired there some students to play extras, they've been too nice! And Jenny was very happy to lead the extras!
It's been really fun!!
Je prépare ma perruque...
I prepare my wig...
...je me transforme...
I transform myself...
...j'essaye de me chauffer, pendant qu'Hervé prépare la camera...
...I try to warm up, while Hervé sets up the camera...
...et Action!
...and Action!

Capture d'écran
Screenshot.
Ça c’était drôle.... mais la scène de Jenny, tournée le même après-midi c'était pas mal non plus! ;)
Pour vous donner une idée... elle était très jalouse da ma magnifique perruque rose... mais moi j'étais très jalouse de son flingue!!!
Là je dois filer, mais je vous montrerai les photos ce soir ou au plus tard demain matin!!
*********************************************************************************This was fun.... but Jenny's scene, shot the same afternoon, was not bad either! ;)
To give you an idea... she was jealous of my beautiful, pink wig.... but I was very jealous of her gun!!!
I've gotta go now, but I'll show you the pictures either tonight if I can or tomorrow morning!!

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...