Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

2.21.2012

C'est pas juste!!! // It's not fair!!

Mon téléphone sonne aujourd'hui : "Umberta? Jean-Pierre Mocky a vu tes phots et voudrait te rencontrer demain". Demain? Demain je suis encore à Rome! Je suis tout le temps à Paris et personne ne m'appelle, pourquoi dois-je recevoir cet appel juste un des 5 jours que je passe à Rome??! Maintenant je dois espérer que demain il ne trouve pas ce qu'il cherche parmi les actrices qu'il va visionner comme ça ils vont me rappeler pour vendredi... mmhh, ça va être dur! C'est pas juste!!
Sinon ici ça fait deux jours que je cours de rendez-vous en rendez-vous avec agent, directeurs de casting, réalisateurs... pourvu que ça donne quelque chose! ;)

My phone rings today: "Umberta? Jean-Pierre Mocky saw your pictures and would like to meet you tomorrow". Tomorrow? Tomorrow I'm still in Rome, damn! I'm always in Paris and no one calls me, why I have to receive such a phone call just one of the 5 days I'm spending in Rome??! Now I must hope he's not gonna find what he's looking for with the actresses he's gonna see tomorrow so that they're gonna call me back for a meeting on Friday... Mmhh, it's gonna be almost impossible! It's not fair!!
Otherwise, here it's been 2 days I'm running everywhere to meet agent, castings, directors... Let's hope it's gonna be useful! ;)

1 comment:

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...