Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

8.10.2012

Disney in 2013

J’avais été engagée comme comédienne par Disneyland Paris pour un évènement qui aurait dû avoir lieu en septembre, mais finalement avait été reporté… et là je viens de recevoir mon nouveau contrat…pour mais 2013!!
J’ai évidemment accepté, mais ça fait bizarre d’être bookée autant de temps à l’avance!
En tout cas ça me fait plaisir d’avoir été appelée, car j’ai passé plusieurs auditions pour Disney et ils demandent vraiment beaucoup à leurs artistes (d'ailleurs je comprends pas pourquoi le fait de travailler pour Disney ce n'est pas plus apprecié que ça à Paris...)!! Et meme si ce n'est pas encore mon reve d'enfant, c’est une reconnaissance de mon travail!

I was hired as an actress by Disneyland Paris for en event that should have taken place in September, but was finally postponed… and here I receive my new contract… for May 2013!!
Of course I accepted, but it’s weird to be booked so long before!
Anyway, I’m glad they called me as I had several auditions for Disney and they ask so much to their artists (I don't understand though why to work for Disney is not much more appreciated than that in Paris...)!! And even if this is not my childhood dream yet, it’s like been recognized for all the work done!

2 comments:

  1. Kiffante la photo !
    Sinon le principe de ton blog est cool, trop de gens s'imaginent que c'est facile de devenir acteur, modèle, etc..
    Donc c'est cool que tu partages toute ta petite vie avec nous :)
    Bisous, Valentin

    http://thedressingv.blogspot.com

    ReplyDelete

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...